سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 13160

  بازدید امروز : 1

  بازدید دیروز : 0

کاشت مو

 
در هر یک از امّت من که نه دانشمند است و نه دانشجو، خیری نیست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: bardia ::: پنج شنبه 99/11/2::: ساعت 1:1 عصر

به جرأت می‌توانیم هیدرودرمی را به عنوان یکی از برترین روش‌های پاکسازی پوست معرفی کنیم. این روش بدون هیچ درد و عوارضی بهبود وضعیت پوست شما منجر می‌شود.‌ جالب است بدانید هیدرودرم برند خاصی است که ارائه‌دهنده محصولات پوستی می‌باشد. احتمالاً به همین دلیل است که این فرایند آبرسان را، با این نام می‌شناسیم.

فرایند هیدرودرمی با از بین بردن سلول‌های مرده لایه سطحی پوست، علاوه بر کمک به آبرسانی بهتر به جوانسازی پوست نیز کمک می‌کند. به بیان دیگر با انجام هیدرودرمی با یک تیر چند نشان را خواهید زد. آنچه هیدرودرمی را از سایر روش‌های جوانسازی پوست متمایز می‌کند، عدم استفاده از انواع مواد شیمیایی است. در این روش تلاش می‌شود با استفاده از دستگاه مخصوص، آبرسانی و جوانسازی پوست به بهترین نحو انجام شود. البته در صورت لزوم، امکان ترکیب کردن روش هیدرودرمی با انواع روش‌های نور درمانی و لایه برداری های شیمیایی وجود دارد.

 کاربردهای هیدرودرمی

همانطور که گفتیم با انجام هیدرودرمی از چند مزیت مختلف به صورت همزمان بهره‌مند می‌شوید. در ادامه کاربردهای هیدرودرمی را برای شما ذکر کرده‌ایم:

  • لایه برداری از پوست
  • از بین بردن سلول های مرده
  • بهبود وضعیت منافذ پوست
  • رفع چین و چروک های سطحی
  • از بین بردن جوش های خاص
  • رفع لکه های پوستی تیره

همانطور که می‌بینید این روش تمامی نیاز‌های پوستی شما را رفع می‌کند. برای انجام این کار کافی است یک متخصص خوب را بشناسید. گام بعدی مراجعه برای درمان خواهد بود.

دکتر محقق به عنوان بهترین متخصص طب سوزنی در تهران با ارائه انواع خدمات پوستی، در خدمت شماست. استفاده از با کیفیت ترین دستگاه‌ها برای انجام خدمات درمانی و پوستی مشخصه اول مرکز سوزنیران می‌باشد. فلذا شما می‌توانید با خیالی آسوه برای درمان انواع امراض پوستی و یا حتی غیرپوستی به ایشان مراجعه کنید.