سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 13196

  بازدید امروز : 8

  بازدید دیروز : 0

کاشت مو

 
دانش را بجویید تا راه یابید . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: bardia ::: یکشنبه 100/5/31::: ساعت 11:8 صبح

در دنیای امروز جمعیت زیادی فارغ از سن و جنسیت به دنبال لاغری و تناسب اندام هستند. روش‌هایی که با این هدف به افراد معرفی می‌شود، تا حد زیادی دارای عوارض هستند. در این مقاله به شما یکی از کم خطرترین و بهترین روش‌های لاغری یعنی امبدینگ را معرفی خواهیم کرد. کاربردهای مختلف امبدینگ و همچنین بهترین متخصص برای انجام آن را نیز با مطالعه این مقاله بشناسید.

امبدینگ چیست؟

در پاسخ به این سوال امبدینگ چیست؟ باید گفت امبدینگ روشی از طب سوزنی است که برای اولین بار حدودا سه دهه پیش توسط پزشکان فرانسوی مورد استفاده قرار گرفت. در این روش متخصصان با هدف تحریک نقاط حساس در طب سوزنی، نخ‌های قابل جذب به نام کات گوت را با استفاده از سوزن به بدن فرد بیمار وارد می‌کنند. طی این فرایند نقاط طب سوزنی تا زمان جذب نخ، به صورت مداوم تحریک می‌شوند و اثرات لازمه به مرور زمان قابل مشاهده خواهد بود.

به احتمال زیاد دومین سوالی که ذهن شما را درگیر می‌کند میزان خطر و عوارض امبدینگ است. استفاده از سوزن در این روش ممکن است باعث شود شما آن را روشی دردناک تلقی کنید. اما در واقع اینطور نیست. قطر سوزن‌های مورد استفاده در امبدینگ تا حد زیادی از سرنگ‌ها نازک تر هستند. در نتیجه شما با تحمل کمترین میزان درد بیشترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. درباره عوارض امبدینگ نیز در صورتی که این کار به یک متخصص حرفه‌ای بسپارید، لازم نیست نگرانی درباره عوارض آن داشته باشید.

دکتر سید جعفر محقق به عنوان برترین پزشک طب سوزنی در تهران، بهترین انتخاب برای انجام امبدینگ است. ایشان موسس مرکز طب سوزنی سوزنیران و مدرس امبدینگ در انجمن طب سوزنی ایران هستند. شما برای انجام امبدینگ با هر هدفی، می‌توانید با اطمینان خاطر به مرکز طب سوزنی سوزنیران مراجعه کنید.

در ادامه کاربردهای مختلف امبدینگ را برای شما توضیح داده‌ایم.

کاربردهای مختلف امبدینگ

از جمله کاربردهای مختلف درمانی و زیبایی طب سوزنی و امبدینگ که شما می‌توانید در مرکز سوزنیران از آن بهره‌مند شوید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرم دهی سینه با امبدینگ

اگر از فرم سینه‌های خود ناراضی هستید، می‌توانید با استفاده از روش کات گوت در مرکز طب سوزنی سوزنیران طی چندین جلسه و تحت نظر دکتر محقق، به فرم دلخواه خود دست یابید، آن هم با کمترین و عوارض و نازل‌ترین قیمت‌ها! فرم دهی سینه با کاشت نخ یک روش نوین در این زمینه است.

جوانسازی و لیفت صورت با امبدینگ

شما می‌توانید با کاشت نخ و یا همان امبدینگ بدون هیچ عمل جراحی به طور معجزه آسایی جوان‌تر دیده شوید. اگر دوست دارید بدون تجربه تیغ جراحی، افتادگی‌ها در چین و چروک پوست خود را رفع کنید، به شما امبدینگ را توصیه می‌کنیم. چین و چروک صورت خود را به دکتر محقق بسپارید و در کمترین زمان ممکن جوانی و شادابی پوست را تجربه کنید.

منبع: سایت خبری زوم لایف