سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 13168

  بازدید امروز : 0

  بازدید دیروز : 0

کاشت مو

 
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، پیشه ورِ درستکار رادوست دارد . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: bardia ::: چهارشنبه 99/9/26::: ساعت 7:4 عصر

احتمالاً شما هم با من موافقید که پیدا کردن یک راه حل همیشگی برای خلاص شدن از شر جوش‌های روی صورت به شدت سخت است. اما با قطعیت می‌توان گفت که طب سوزنی و طب سنتی در درمان جوش و آکنه بسیار موثر واقع می‌شود. این روزها از طب سوزنی در درمان خیلی از بیماری‌ها یا زیبایی و جوان سازی پوست استفاده می‌شود. در یک مطالعه تصادفی در بیمارستانی در پکن، مشخص شده است که طب سوزنی پیشرفت قابل توجهی در درمان آکنه ایجاد می‌کند. طب سوزنی برای درمان جوش تاثیری حدود 96 درصدی داشته است. پس با قطعیت می‌توان گفت که در درمان جوش‌های صورت طب سنتی کاملا موثر است.

در حقیقت طب سوزنی، به جای اینکه مانند بقیه روش‌ها فقط به صورت موضعی جوش‌ها را درمان کند، با هدف قرار دادن علت اصلی ایجاد جوش در بدن به مقابله با آن می‌پردازد. به گفته محقیق فرد بیمار می‌تواند با صحبت کردن با متخصص طب سوزنی و ریشه یابی موضوع، به وسیله رژیم غذایی مناسب، چند جلسه درمانی و استفاده از گیاهان دارویی پوست را از داخل ترمیم ببخشد. به این ترتیب درمان ماندگاری برای رفع جوش‌های صورت به دست خواهد آمد.

دکتر سید جعفر محقق موسس سوزنیران، در درمان جوش و آکنه بسیار بی نقص عمل می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت سوزنیران از مشاوره‌های رایگان دکتر درباره طب سوزنی و امبدینگ بهره‌مند شوید.

دلایل به وجود آمدن آکنه و جوش

درمان جوش و آکنه برای مردم از اهمیت بالایی برخوردار است. بیش از 650 میلیون نفر از مردم سراسر جهان درگیر جوش‌های صورت هستند. آکنه و جوش معمولا در بانوان شایع‌تر از آقایان است. طب سنتی چینی معتقد است این بیماری توسط دو عامل اصلی به وجود می‌آید. گرما و رطوبت. به گفته محققین اگر در ریه‌ها و معده گرمای زیادی وجود داشته باشد، به سمت بالا جاری می‌شود و باعث ایجاد جوش می‌شود. معمولا غذاهای چرب و پر ادویه درون معده باعث ایجاد گرما و رطوبت می‌شود. در نتیجه هرچه مصرف چربی و ادویه بیش‌تر شود جوش و آکنه نیز افزایش میابد.

تاثیر طب سوزنی در درمان جای جوش

در یک مطالعه صورت گرفته 200 بیمار مبتلا به آکنه تحت درمان و مورد ارزیابی قرار گرفتند. از این 200 نفر، 120 نفر با طب سوزنی و 80 نفر آن‌ها با روش‌های دیگر تحت درمان قرار گرفتند. در نتیجه این درمان‌ها مشخص شد گروهی که با طب سوزنی درمان شدند به شدت بهتر بهبود یافتند. میزان تاثیر گذاری درمان در گروه طب سوزنی 95 درصد بود. تاثیر گذاری درمان برای کسانی که با قرص و کرم درمان شدند حدود 80 درصد بود. نتایج تحقیق نشان داد که طب سوزنی نتایج قابل توجه مثبتی برای درمان جای جوش و آکنه به همراه دارد.

منبع: درمان جای جوش با طب سوزنی


 
نویسنده: bardia ::: جمعه 99/9/7::: ساعت 8:55 عصر

توسط دکتر جیسون چونگ (متخصص طب سوزنی و پزشک طب گیاهی چینی)

در اواخر سال 2019 ، من یک نظرسنجی داوطلبانه از متخصصان طب سوزنی انجام دادم تا به این سوال پاسخ دهم که هزینه طب سوزنی  و هزینه امبدینگ در استرالیا چقدر است. 205 پاسخ دریافت شد که حدود 4? از پزشکان ثبت شده در انجمن پزشکی چینی استرالیا است.

کمتر از 75 درصد متخصصان طب سوزنی هزینه مشاوره های مداوم را در محدوده 70 تا 100 دلار گزارش می کنند. هزینه مشاوره اولیه معمولاً بیشتر است و به طور مساوی در محدوده بیشتری پخش می شود (در کل 72? از 81-130 دلار هزینه می گیرند).

از داده های جمع آوری شده ، میانه قیمت در سراسر صنعت تعیین شد. روند قیمت همچنین با توجه به ویژگی هایی مانند محل تمرین و نوع درمانگاه مشخص شد. برخی از بینش ها همچنین در مورد ماهیت مکان و نحوه تمرین طب سوزنی آشکار شد.

نظرسنجی اصلی و صفحه گسترده ای که حاوی داده های بدست آمده است می توانید در اینجا موجود باشید.

 

متوسط ??هزینه طب سوزنی در استرالیا چقدر است؟

برای مشاوره اولیه 101-110 دلار است

برای مشاوره بعدی 81-90 دلار است

هزینه گیاهان در هفته در استرالیا 31-40 دلار است