سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 13169

  بازدید امروز : 1

  بازدید دیروز : 0

کاشت مو

 
[ و فرمود : ] آنان را طاعت دارید که در ناشناختنشان عذرى ندارید . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: bardia ::: شنبه 100/6/6::: ساعت 5:7 عصر

طب سوزنی چه بیماری هایی را درمان میکند؟

گستره بیماری‌های قابل درمان با طب سوزنی بسیار گسترده است و حتی بیماری‌هایی که بطور 100 درصدی با طب سوزنی قابل درمان نباشند را می‌توان با این روش کنترل کرد. برای نمونه می‌توان به بیماری‌های MS، انواع سرطان و قند خون اشاره کرد. اما بیماری‌هایی که کاملا با طب سوزنی درمان می‌شوند کدامند؟ در ادامه به چند مورد از این بیماری‌ها اشاره خواهیم کرد.

درمان مشکلات گوارشی و کاهش وزن با طب سوزنی

همه مردم تناسب اندام را دوست دارند اما بیشتر مردم با مشکلات گوارشی روبرو هستند که این مشکلات، بیماری چاقی را به همراه دارد. از طرفی افراد فکر می‌کنند برای لاغری و خوش استایل شدن حتما باید از رژیم غذایی، ورزش یا عمل‌های جراحی خطرناک کمک بگیرند!

از وقتی که درمان چاقی با طب سوزنی در بین بازیگران و افراد معروف در سراسر دنیا رواج یافت، مردم با دریچه امیدی از جنس زیبایی و سلامتی روبرو شدند. با استفاده از طب سوزنی، با کمترین هزینه و عوارض؛ بیشترین بازدهی را در جهت کاهش وزن تجربه خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنم بعد از پایین آمدن از روی ترازو و عدم رضایت از عدد نمایش داده شده، سری به مقاله لاغری با طب سوزنی ما بزنید.

درمان مشکلات روانی و افسردگی با طب سوزنی

با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، روز به روز بیماری‌های روانی عجیب و غریب زیادی پیدا می‌شوند. از بیماری های تکنوفوبیا گرفته تا افرادی که ترس از فضای بسته، ارتفاع و آب دارند. اما هرچه این بیماری‌ها بیشتر و عجیب‌تر شوند، باز هم مادر تمام بیماری‌های اعصاب و روان، افسردگی باقی خواهد ماند.

اگر شما هم بعد از اپیدمی کرونا، دچار افسردگی شده و از قرص‌های شیمیایی و هزینه‌های گزاف تراپیست‌ها خسته شده اید، با چند جلسه طب سوزنی آرامش اعصاب خود را تضمین کنید. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر در وبسایت سوزنیران مقاله مرتبط با این موضوع را مطالعه کنید و در صورت نیاز در هر ساعتی از شبانه روز از پشتیبان واتسپ ما در جهت درمان افسردگی با طب سوزنی، مشاوره رایگان دریافت کنید.

درمان مشکلات زناشویی و ناباروری با طب سوزنی

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید 80 الی 90 درصد دلایل طلاق در ایران، بدلیل مشکلات زناشویی و ناباروری است! مشکلات زناشویی به میزان مساوی از سمت زن یا مرد ممکن است بوجود آید و یک امر کاملا طبیعی است. قابل توجه‌ترین نکته در هنگام مواجهه با این مشکلات آن است که برای رفعشان از روش‌های مناسب و تاثیرگذار استفاده کنیم.

متخصصین ما در مرکز طب سوزنی سوزنیران، این اطمینان را به شما می‌دهند که در جهت حفظ خانواده‌تان با استفاده از طبیعی‌ترین روش‌های درمانی به شما کمک کنند. همین حالا برای درمان انواع بیماری‌ها و اختلالات جنسی خود با استفاده از طب سوزنی اقدام کنید.

درمان مشکلات ریوی و سرفه های مزمن با طب سوزنی

آسم، آلرژی، التهاب ریه و حتی کرونا از عمده‌ترین دلایل سرفه‌های مزمن هستند. متاسفانه راه حل تضمینی برای درمان آسم وجود ندارد اما طب سوزنی تا حد زیادی به کنترل آن کمک می‌کند. آلرژی‌های فصلی و غیر فصلی با طب سوزنی کاملا درمان خواهند شد و کیفیت زندگی شما افزایش پیدا خواهد کرد. برای اینکه از تضمینی بودن طب سنتی در درمان رنیت آلرژیک، می‌توانید وارد مقاله مربوط به آن در سایت تخصصی طب سوزنی سوزنیران به آدرس irsoozan.ir شده و خودتان نظرات مراجعان را مطالعه کنید.

چیزی که خواندید خلاصه‌ای از مهم‌ترین بیماری‌های قابل درمان با طب سوزنی بود. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه، مقاله طب سوزنی چه بیماری هایی را درمان میکند؟ ما را مطالعه کنید. متخصصین ما در این مقاله لیست کاملی از این بیماری‌ها را برای شما قرار داده‌اند.

ادامه مطلب و منبع: drcheck