سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 13172

  بازدید امروز : 4

  بازدید دیروز : 0

کاشت مو

 
آنکه دانشش را در نهان به کار نبندد، درعیان رسوایش کند . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: bardia ::: شنبه 100/2/18::: ساعت 7:0 عصر

به گزارش بهداشت نیوز، امروزه مفهوم زیبایی فقط به چهره افراد مربوط نمی‌شود. مواردی مانند سایز سینه نیز در زیبایی افراد نقش بسزایی دارد. اما فرم دهی سینه و تغییر سایز سینه به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در این مقاله قصد داریم بهترین روش تغییر سایز سینه که در مرکز طب سوزنی سوزنیران انجام می‌شود را به شما معرفی کنیم. لیفت سینه با نخ و لیفت سینه با طب سوزنی علاوه بر فرم‌دهی، مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم. اما قبل از آن بهتر است با مفهوم کاشت نخ (امبدینگ) آشنا شوید.

امبدینگ یا کاشت نخ چیست؟

امبدینگ، کت گوت یا همان کاشت نخ، یکی از روش‌هایی است که در طب سوزنی انجام می‌شود. این روش درمانی از همان شیوه‌ی درمان طب سوزنی استفاده می‌کند و با تحریک انرژی چی (chi) در بدن، باعث بهبود بیماری می‌شود. تفاوت کاشت نخ با طب سوزنی در این است که در امبدینگ از هیچ سوزنی استفاده نمی‌شود. بلکه با گذاشتن نخ در نقاط مربوط به طب سوزنی، باعث تحریک نقاط طب سوزنی می‌شود. کاهش حجم چربی در ناحیه سینه و به صورت موضعی و همچنین سفت کردن عضلات آن نوحیه از جمله تاثیرات مثبتی است که امبدینگ دارد.

البته باید بدانید که جنس نخ‌های کت گوت قابل جذب بوده و تقریبا هیچ عارضه‌ای برای بدن ندارد. از امبدینگ برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شود. یکی از موارد استفاده از کاشت نخ که این روزها بسیار محبوب شده است فرم دهی و لیفت سینه است. فرم دهی سینه با استفاده از امبدینگ مزایای زیادی نسبت به عمل جراحی دارد که در ادامه برای شما شرح می‌دهیم.

منبع: بهداشت نیوز