سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 13184

  بازدید امروز : 16

  بازدید دیروز : 0

کاشت مو

 
هر کس چهل روز برای خدا اخلاص ورزد، حلال خورد و روزش را روزه بدارد و شبش را به عبادت بایستد، خداوند چشمه های حکمت را از دلش بر زبانش جاریکند . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: bardia ::: سه شنبه 100/4/8::: ساعت 4:40 عصر

با گذشت زمان و بیشتر شدن شناخت مردم نسبت به طب‌ های سنتی از قبیل طب سوزنی، امبدینگ (کاشت نخ)، بادکش درمانی و.. استفاده از این درمان‌های شرقی به عنوان مکمل‌های درمانی برای طب غربی بیش از 70 درصد در ایران افزایش داشته است. اگر با طب سوزنی و روش کار آن آشنایی ندارید، پیشنهاد میکنم ابتدا وارد صفحه لینک شده از سایت سوزنیران شده و مقاله طب سوزنی این وبسایت را مطالعه کنید.

اما چه چیزی باعث استفاده بیشتر مردم از امبدینگ (کت گوت) و طب سوزنی به جای طب غربی شده است؟ در این نوشته سعی بر بررسی مزایای این روش‌های درمانی آسیایی با بیش از 2500 سال قدمت نسبت به جراحی‌های نو ظهور برای زیبایی صورت و لاغری داریم. و در پایان به 3 سوال مهم و پر تکرار متقاضیان کاشت نخ و طب سوزنی پاسخ خواهیم داد.

مزایای طب سوزنی و امبدینگ

مهم‌ترین برتری طب شرقی نسبت به درمان‌های غربی، طبیعی و بدون عوارض بودن آن است. البته این برتری درصورتی نمایان خواهد شد که شما خدمات زیبایی یا درمانی را تحت نظارت پزشک متخصص در زمینه امبدینگ و طب سوزنی مانند پزشکان حاذق مرکز طب سوزنی سوزنیران انجام دهید.

از دیگر مزایای امبدینگ و طب سوزنی می‌توان به هزینه بسیار پایین آن در مقایسه با عمل‌های جراحی اشاره کرد. با استفاده از این روش دیگر نیازی به پرداخت هزینه بیمارستان، داروهای بیهوشی و... نیست. در ادامه چند مورد از کاربردهای امبدینگ و طب سوزنی در زمینه‌های زیبایی و کاهش وزن را بررسی می‌کنیم.

منبع: معرفی سوزنیران در ایلنا


 
نویسنده: bardia ::: دوشنبه 100/4/7::: ساعت 5:37 عصر

عوارض لاغری با جراحی

لاغری و کاهش وزن با جراحی یک روش تهاجمی است که عوارضی از جمله موارد زیر را در بر دارد:

  • واکنش های بیمار نسبت به بیهوشی
  • عفونت
  • بازگشت وزن پس از مدتی
  • افتادگی پوست
  • در مواردی حتی مرگ بیمار

به همین جهت، توصیه ما استفاده از روش های طبیعی برای لاغری است. از بهترین این روش ها میتوان به لاغری با طب سوزنی اشاره کرد. شما میتوانید برای انجام طب سوزنی جهت کاهش وزن و لاغری خود، به کلینیک سوزنیران تحت نظارت بهترین پزشک طب سوزنی تهران، دکتر سید جعفر محقق مراجعه فرمایید.

فواید طب سوزنی برای کاهش وزن نسبت به بقیه روش‌ ها

آیا می‌دانید یک چهارم کل آمریکایی‌ها دارای اضافه وزن هستند؟ آمریکایی‌ها هر ساله بیش از 33 میلیارد دلار صرف برنامه‌های کاهش وزن می‌کنند. متأسفانه 95 درصد آن‌ها در تلاش برای کاهش وزن شکست می‌خورند. خوشبختانه طب سوزنی می‌تواند برای کاهش وزن موثر باشد.

طب سوزنی شامل قرار دادن سوزن‌های بسیار ظریف و استریل در نقاط خاص بدن یا “مسیرهای انرژی” است. سوزن‌های وارد شده برای تحریک ترشح اندورفین، هورمون‌های طبیعی خوب بدن عمل می‌کنند. این عمل یک اثر آرام بخش ایجاد می‌کند که نیاز به غذای بیش از حد ناشی از افزایش استرس، ناامیدی یا اضطراب را خنثی می‌کند. از این لحاظ، طب سوزنی می‌تواند افراد دارای اضافه وزن را آرام کرده و به آن‌ها کمک کند تا بدون استفاده از داروها، وزن کم کنند.

منبع: طب سوزنی برای لاغری


 
نویسنده: bardia ::: یکشنبه 100/4/6::: ساعت 12:40 عصر

باتوجه به اینکه طب سوزنی در حوزه زیبایی یک روش درمانی کاملا طبیعی و غیرتهاجمی است، عوارض آن نیز بسیار کمتر از عمل های زیبایی است. درواقع عوارض طب سوزنی صورت محدود به یک سری عوارض کاملا طبیعی پس از برخورد سوزن به پوست صورت میشود. برای مثال از عوارض طب سوزنی صورت میتوان به احساس خارش یا سوزش اطراف محل انجام طب سوزنی، قرمزی یا کبودی پوست صورت تا چند روز پس از انجام درمان اشاره کرد. اما درصورتی که طب سوزنی را تحت نظر پزشک حاذق انجام دهید؛ پس از گذشت چند روز، تمامی این عوارض رو به بهبودی و از بین خواهند رفت.

 چند نکته مهم درباره طب سوزنی

 

  • در نظر داشته باشید که این روش در مقایسه با انواع جراحی ها و روش‌های تهاجمی از کمترین میزان عارضه برخوردار است.
  • با توجه به اینکه بعد از طب سوزنی نیاز به مصرف هیچگونه دارویی وجود ندارد، می توان طب سوزنی را به عنوان روشی که به کاهش وابستگی برای واردات داروهای گران‌قیمت منجر می‌شود، معرفی کرد.
  • به یاد داشته باشید که تمام عوارض طب سوزنی معمولاً زودگذر و قابل درمان هستند. به بیان دیگر هیچ گونه تهدید جانی برای بیماران مراجعه‌کننده وجود ندارد.
  • اگر از جمله افرادی هستید که در موارد منع استفاده از طب سوزنی قرار می گیرید، حتماً از انجام آن خودداری کنید.
منبع: عوارض طب سوزنی صورت